mandag den 14. november 2016

Bebakreas uge 45

Jeg har valgt at prøve noget nyt for at komme lidt mere i gang med at blogge igen. Jeg vil forsøge at lægge 'vlogs' - video blogs - ud minimum hver 2. uge. Der vil selvfølgeligt stadig være lidt tekst. Ideen kommer fra, at jeg i løbet af det sidste år er blevet mere begejstret for at følge video podcasts om strik, hækling, garn og meget andet håndarbejdsrelateret. Jeg abonnerer forskellige podcasts på youtube og følger deres grupper på Ravelry, hvilket er meget inspirerende og hyggeligt at være en del af. Pt følger jeg podcasts fra USA, Storbritannien, Letland, Tyskland og Bahrain. Alle podcasts er engelsktalende. Jeg havde også overvejet at oprette en podcast, men der ligger meget mere redigeringsarbejde i, end i små vlogs. Nogle af podcasters laver også 'vlogs', og jeg håber, at jeg herved finder ny motivation til at blogge, eller nu vlogge, noget oftere - for det er jo ret hyggeligt!

Så her kommer første vlog:



Jeg besøgte min familie i Tyskland i sidste uge. Jeg blev færdig med teststrik af Hamelton Tweed 1, som jeg strikkede 'Corrugated Mittens' af. Derudover blev jeg færdig med en babycardigan fra Sandnes No. 1515 og en babyhue fra Babystrik på pind 3.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig noget feedback - ris og ros - omkring vlog her på Bebakreas blog!

Jeg ønsker jer alle en fantastisk start på ugen!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar