tirsdag den 14. juni 2016

Projekttasker











I dag vil jeg gerne vise jer nogle af de strikketasker, som jeg har syet efter bestilling. I udlandet er lignende projekttasker - project bags - meget populære. Og med deres gode ret. De er pæne at kigge på, de kan varieres i uendelighed med alt de fine bomuldsstoffer, der findes. 
Desuden er taskerne praktiske, de kan stå selv og åbningen kan bukkes ned, således at garnet ikke hænger fast i lynlåsen - du kan tage tasken med på farten uden at skulle tænke over, hvor dit garn skal ligge uden at risikere det triller sin vej.

Taskerne på billederne er eksempler, nogle stoffer har jeg stadig liggende, nogle tasker har været unikater. Som sagt syr jeg taskerne på bestilling, indtil videre i følgende størrelser (ca. angivelse):
  • 25x23 cm, som er perfekt til et mindre projekt, såsom strømper, babyhuer o.l.
  • 31x26 cm er mellemstørrelsen
  • 31x33 cm er indtil videre den største model
  • jeg syr også gerne en størrelse du selv ønsker, og vi aftaler en pris.
Priserne ligger mellem 175-225 kr pp.

Hvis du har interesse i en taske, er du mere end velkommen til at kontakte mig! Jeg sender gerne billeder af de bomuldsstoffer jeg har liggende, og vil også gerne købe et bestemt mønstret bomuldsstof fra enten Stof2000 eller Stof og Stil, som du har udset dig ;-)

Der er forresten flere eksempler på projekttasker i forrige indlæg - hvis du deltager i  min Giveaway kan du være den heldige vinder af en strikketaske og 2 nøgler strømpegarn fra Gjestal ;-)

1 kommentar :