torsdag den 31. december 2015

En hilsen på årets sidste dag

Hej igen, det er længe siden!

Bloggen har ligget stille i snart 1 år - overskuddet har nok ikke været rigeligt nok tilstede til at blogge og Instagram blev til en hurtig og nem erstatning.

Det bliver anderledes i 2016, jeg savner faktisk at blogge - at skrive mine tanker om garn og håndarbejde ned og på denne måde selv skrive en kreativ dagbog, som jeg kan dele med andre.

Selvom bloggen har ligget stille, har hænderne bestemt ikke været det! Hvis du følger mig på Instagram (@bebakrea), har du sikkert lagt mærke til det.

2015 har jeg hæklet og strikket en del. Alt fra små huse, huer og muffedisser, til babytøj, sjaler og tørklæder, en cardigan og en trøje, benvarmere, hæklede net i harlekinmønster og juletræer. Jeg har faktisk også broderet en lille smule og vil brodere meget mere i 2016. Døgnet har desværre kun 24 timer.

Senest er jeg blevet optaget af at sy 'projectbags' - tasker i forskellige størrelser til strikke-/hækletøj, broderi o.l. Indtil videre har jeg syet 10 tasker, nogle til mig selv, andre er blevet solgt. Jeg bliver vildt inspireret af de mange muligheder for at sammensætte stof, farver og mønstre, og derved give tasken et særligt udtryk. Er du også interesseret i en taske til dit håndarbejde må du meget gerne sende mig en mail :-)

projectbags projectbag sewing tasker

De seneste 4 uger er jeg også blevet vildt med at strikke strømper. Der er så mange muligheder i forhold til opskrifter og garn - og så er de hurtige at strikke samt dejlige at have på! 

De næste par indlæg er allerede i hovedet - jeg er faktisk glad for at være tilbage igen! I løbet af januar har jeg forøvrigt en lille overraskelse - men mere om det til den tid :-)


Rigtig godt nytår!

1 kommentar :