onsdag den 3. december 2014

#BebasMagicYarnballSwap


Ovre på min Instagramprofil (@bebakrea) har jeg slået dette billede op - vil du være med i  
bloglegen Magic Yarnball Swap?

En magic yarnball indeholder forskellige kreative ting:
i hvert fald garn, evt. strikkepinde, hækle-/ hakkenåle, knapper, silkebånd og andet krea-tilbehør; målebånd, stramajnåle eller en lille saks, slikkepinde, bolcher eller lakrids - bare vær kreativ!

Alt "tilbehør" vikles ind i garn, så modtageren skal vinde det op: jo mere man vinder den "magiske garnnøgle" op, kommer små overraskelser frem - andre stikker måske ud!

VIL DU GERNE VÆRE MED TIL BEBAKREAS "MAGIC YARNBALL SWAP"?
  • Beløbet på en "magisk garnnøgle" er ca. 150 kr.
  • Tilmelding sker ved at skrive en mail til bebablog@hotmail.com  med følgende info: Navn, adresse og emailadresse samt info om evt. yndlingsfarver, foretrukken garnkvalitet, yndlingsslik, manglende krea-tilbehør (knapper, målebånd, saks etc)
  • Deadline for bindende tilmelding er 15 december.

Herefter trækker jeg lod og skriver en email til hver deltager om, hvem man laver en magisk garnnøgle til!

Jeg forestiller mig, at vi sender vores Magic Yarnball i løbet af januar 2015,
hvor modtageren lægger billedet op på instagram med hashtagget #bebasmagicyarnballswap

Er spændt på at se, hvor mange vil deltage i denne sjove leg :-)


Ingen kommentarer :

Send en kommentar