tirsdag den 12. august 2014

Her er så stille...

… men strikkepindene og hæklenålen gløder næsten ligeså meget, som solen og sommeren har vist sig fra sin bedste side i lille Danmark de sidste mange uger.

Som altid har jeg flere projekter i gang på samme tid. Noget er blevet færdigt, andet er på sin slutspurt og et par projekter er i venteposition. 

En kær veninde venter sig, og der både strikkes og hækles til barselsgaven. To ud af tre projekter til gaven er færdige, dog kan de selvfølgeligt først vises frem her på bloggen, når gaven er overrakt til den nybagte mor - i januar. 
Til januar vil jeg også udgive en gratis opskrift på et babytæppe her på bloggen, som jeg har pønset og strikket på de sidste knap 3 uger. Derfor håber jeg du, kære læser, bliver hængende her på bloggen, selvom det til tider er lidt stille!

Når det sidste til gaven snart er færdig, fortsætter jeg med egostrik - mit 3. sjal fra Westknits, strikket i g-uld, som jeg er næsten halvvejs i. Der er også flere børneprojekter i vente, som tak til Mia for hendes arbejde med mit nye blogdesign - men mere om projekterne til den tid!

Jeg vil sige mange tak til alle jer, som fortsat kigger forbi bebakrea - og velkommen til dem, som er kommet til for nyligt! 

Nu vil jeg fortsætte med en lille overspringshandling og skifte strikkepindene ud med hæklenålen - en oversættelse fra engelsk til dansk af projektet kommer snarest på bloggen!

1 kommentar :

  1. Du er saa flittig og laver mange flotte ting.

    SvarSlet