onsdag den 16. april 2014

En lille påskehilsen ...

Det er længe siden sidst jeg skrev et indlæg! 

Jeg må have haft travlt, siden bloggen har lagt stille hen … 
For selvom det har været stille her, har jeg været produktiv 
siden jeg blev færdig med langtidsprojektet.




 


















1 - Jeg er i gang med et hæklet tæppe 
2 - Der hækles stadig lapper, bare til andre projekter
3 - To færdige projekter
4 - Jeg øver mig på Færøsk strik / Faire Isle teknikken



I løbet af weekenden (første friweekend i 4 uger…juubiiiii!!!)
kommer næste indlæg om de to færdige projekter og måske lidt om, 
hvordan det er at lære Faire Isle strikketeknikken :-)

Følg med i min kreative hverdag og hold dig opdateret over nye indlæg
 via email, Bloglovin, eller som det nyeste min Instagramprofil @bebakrea;
nye faste læsere og kommentarer - ris og ros - betyder altid meget :-)

Skøn påske til jer allesammen!




Ingen kommentarer :

Send en kommentar