søndag den 9. marts 2014

Stofbetrukne knapper

Jeg er lige hjemvendt fra en weekend i København - en skøn weekend med gensyn, hygge og lækker mad.

Hovedsstadsturen stod også på et besøg hos Tusindfryd Cph ejet af Wenche Steensen, hvor jeg fik købt nogle yderst smukke knapper:

Stofknapper Tusindfryd Cph

Knapperne er håndlavede og findes derfor i skiftende designs og i begrænset parti - jeg er derfor endnu mere glad for, at jeg fik fat i nogle knapper i det elskede karrygul!

Udover knapperne sælger hun også sit eget garn, som jeg selvfølgeligt også engang vil få afprøvet! Hun har desuden sin egen blog, hvorfra du kan komme direkte til webshoppen, finde DIY og både gratis hækle- og strikkeopskrifter.

Alt i alt en lækker butik, som jeg i hvert fald igen vil kigge ind til ved næste hovedsstadstur.

God søndag aften allesammen!



Ingen kommentarer :

Send en kommentar