mandag den 3. marts 2014

Nye udfordringer

2014 er startet med nye udfordringer på jobfronten. Jeg arbejder fuldtid, ikke længere som nattevagt og med en målgruppe jeg ikke har arbejdet med før - alt sammen gode og sunde udfordringer.
Hjemmestrik og- hækling har dog lidt under det; energien har efter en arbejdsdag ikke været til de udfordrende projekter, men det skal ændres nu! 

Jeg vover mig ud i et Helga Isager Design fra følgende bog:

Helga Isager Amimono The Bird Collection Strik

Bogen hedder Amimono - The Bird Collection 
og indeholder syv opskrifter til damer og seks til børn.
Der er mange flotte designs i bogen, men hvilken jeg har valgt som det første
får I at vide på et senere tidspunkt…

Garnet er også nyt for mig. Planen var først at strikke med originalgarnet - men ærlig talt er jeg for nærig til det! De sidste par hundrede kroners forskel fra andre mærker er sikkert betaling af navnet Isager.

Derfor har jeg fundet et mere end tilfredsstillende alternativ:

garnudsalg.dk Blackhill Højlandsuld Blackhill Superfine Alpaca

Garnet er købt hos garnudsalg.dk.
3 nøgler Blackhill Højlandsuld (100 % First Cut Lambswool; 100g/550m) farve En God Cigar
4 nøgler Blackhill Alpaca (100% Superfine Alpaka; 50g/400m) farve Brun melange

Projektet bliver strikket med en tråd af hver.

Behøver jeg at sige, at jeg mere end glæder mig til at komme i gang med det her lækre garn?! Prisen er utrolig, farverne er smukke og kvaliteten er mere end tilfredsstillende. Handlen er nem og hurtig - absolut ikke sidste gang jeg køber hos dem! 
(Jeg sparede godt og vel halvdelen af prisen fra originalgarnet!)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar