torsdag den 27. februar 2014

Hjerte - top

Endnu et projekt i restegarn er røget af pindene. 

Skønt at være tilbage i en strikkeperiode, det har været savnet! Jeg er lige startet på endnu et projekt i restegarn. Når det er færdigt, venter nyt garn, som senere skal hentes på posthuset, og en opskrift af en dansk designer, som jeg ikke har strikket fra før, på mig. Jeg turbostrikker og glæder mig til mit næste projekt! Men mere om det en anden gang…

Tilbage til Hjerte - top:

Hjertetop strikket babytop Lene Holme Samsøe Babystrik på pinde 3,5-4

Hjertetop strikket babytop Lene Holme Samsøe Babystrik på pinde 3,5-4

Hjertetop strikket babytop Lene Holme Samsøe Babystrik på pinde 3,5-4

Hjertetop strikket babytop Lene Holme Samsøe Babystrik på pinde 3,5-4


FACTS:
Opskrift: Lene Holme Samsøe  Babystrik på pinde 3,5-4
Størrelse: 6-12 måneder
Garn: 50 g Drops Karisma (100% superwash uld) lys grå; 100 g Drops Karisma sennepsgul

Opskriften har været nem tilgængelig og toppen har været strikket på et par aftener. Jeg har ikke lavet nogen ændringer, udover farveskift, som starter ved rib til ærmekanten. 

Behøver jeg at sige, at kombinationen af grå og sennepsgul er stadig højt i kurs hos mig? 

2 kommentarer :

  1. Findes opskriften også til større piger,har søgt længe.flot side.knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, at opskriften går op til 2 år i hendes bog :-) Og mange tak!

      Slet