lørdag den 9. november 2013

Make-up etui

I eftermiddags fik jeg syet et etui. Desværre blev det for lille til det egentlige formål, nemlig til mit sygrej - stofsaksen kan ikke være der... Alligevel kan det bruges til andre småting, f.eks. make-up. Måske bliver etuiet til en julegave, måske beholder jeg det selv - jeg har ikke bestemt mig endnu.

Der er stadig forbedringsmuligheder mht. montering af lynlås. Det ser allerede meget pænere ud end i starten, men der er en lille fejl, som jeg skal have vejledning i, hvordan jeg kan undgå fejlen en anden gang. Jeg skal have købt en længere lynlås til etuiet til mit sygrej, som jeg skal medbringe til sykurset. Samtidig vil jeg spørge ekspedienten om råds mht. lynlåsen. Desuden vil jeg sy en hank på den ene korte side af etuiet for at gøre oplyningen lettere.

Jeg har strøget Vliesofix på vrangsiden af inderstoffet for at stivne etuiet - det synes jeg meget om!

Stof og Stil bomuld


Vliesofix

Make-up etui pung

Make-up etui pung

Make-up etui pung

Make-up etui pung

FAKTA:
Materialer: Bomuldsstof købt hos Stof og Stil, Vliesofix, lynlås 20 cm
Størrelse: 14 x 18 cm

1 kommentar :