søndag den 24. november 2013

Hæklede firkanter … Langtidsprojektet #1

hæklede firkanter Granny Squares

hæklede firkanter Granny Squares

hæklede firkanter Granny Squares

Den sidste uge var det lidt stille på bloggen. Jeg var mit strikketøj utro og gav mig ellers i selvsving med at hækle på mit langtidsprojekt. Æsken, som blev købt til formålet hos Søstrene Grene, er ved at være fyldt. I morgen vil jeg derfor begynde på sammenhæklingen. Som du måske kan se, bruger jeg både jordfarver - for det meste rester - og kraftige, brændte farver. Jeg glæder mig til at se det færdige produkt!

Når projektet er færdig, vil jeg skrive mere om garn, opskrift og tips til sammenhækling. Måske du allerede nu kan gætte dig til, hvad det skal blive til?!

4 kommentarer :

  1. Jeg er vild med farverne ;)

    SvarSlet
  2. Flotte farver - jeg elsker, når man sætter orange sammen med fx jordfarver, brun og lilla.

    SvarSlet