torsdag den 14. november 2013

Det grimmeste/mest kiksede jeg har lavet (Blogudfordring)

I sommer 2011 lærte jeg at strikke - både ret og vrang, og farveskift. Det var en tidligere kollega på en stille aftenvagt, der lærte mig at strikke. Jeg ville have strikket et tørklæde, dog ændrede sig strikkefastheden i løbet af læringen, samt kvaliteten af farveskiftene og æstetikken af kanterne udviklede sig. Tørklædet kom aldrig i brug, men gemmes som minde fra dengang jeg lærte at strikke.

Se selv på billederne:





På det seneste har jeg klaget en del over samarbejdsproblemer mellem mig og lynlåse - tør du at se billederne?




Billederne viser mit forsøg fra i går, hvor jeg prøvede at sy lynlås efter en anden vejledning - et forsøg, der gik gruelig galt… 

4 kommentarer :

  1. Man må sige, at halstørklædet forandrede sig undervejs - ret interessant at se, hvordan du hurtigt blev bedre. Det er start og slut af halstørklædets ender, du viser, ik'?
    Det ser ud til, at du og den nye teknik ikke var helt på talefod - endnu ;-)

    SvarSlet
  2. Det er da meget godt gået af et første gangs forsøg - sjovt at du har gemt det:-)

    SvarSlet
  3. Jeg sidder og smiler af dit halstørklæde. Jeg tror, vi alle har "været der", da vi lærte at strikke :-)

    SvarSlet
  4. ej jeg kan ikke sige det er grimt men måske en ommer :-)

    SvarSlet