mandag den 11. november 2013

Den ting, som jeg er mest stolt over at have kreeret (Blogudfordring)

Det er mange ting, som jeg er stolt over at have kreeret - specielt, hvis jeg har lært noget nyt, eller selv har fundet på det.

Noget af det jeg mest er stolt over, er dette etui til hæklenåle og andet grej. Jeg har selv kreeret det for ikke så længe siden:


Etuiets yderside er hakket (tunesisk hækling), indersiden er foeret og har desuden to små lommer. 

I dette indlæg kan du læse mere om mit lille etui.




9 kommentarer :

  1. Hvor er den fin. Nogle flotte farver du har sat sammen:-)

    SvarSlet
  2. Åh, hvor er det bare fint! Jeg har aldrig prøvet at hakke - endnu.

    SvarSlet
  3. Det er også ret fint. Jeg har endnu ikke prøvet kræfter med tunesisk hækling.

    SvarSlet
  4. Fint etui og ret sjovt at det er blevet "moderne" at hakke igen.

    SvarSlet
  5. Super flot etui, og er vild med farverne :)

    SvarSlet
  6. Hvor sjovt - jeg har kigget på dit etui for et par dage siden og blev imponeret. Ser rigtig godt ud! :)

    SvarSlet
  7. Flot etui og sikke et arbejde med foret og de små lommer :)

    SvarSlet