lørdag den 26. oktober 2013

Kreative Dage

I dag har jeg for første gang været til Kreative Dage i Fredericia - en messe til de kreative sjæle i landet. Her findes stort set alt, hvad det kreative hjerte begærer. Udover at kunne kigge, røre og købe ting og sager, kan man også deltage i små workshops og høre foredrag. Det er til at anbefale at fastlægge et budget, for her kan der købes meget! Derudover er det nok også en god idé at komme til åbningstidspunktet kl. 10 for at kunne nå at se det hele, evt. høre foredrag og holde en frokostpause. 

For mig har det både været en hyggelig og succesfuld dag. Se her:


Knit Pro Waves hæklenål

KnitPro Waves hæklenål

Muffediser & Pulsvarmere Sys Fredens Lutter Løkker Jeanette Bøgelund Bentzen

Nyt strikke- og hæklehæfte

træknapper

Flotte træknapper jeg ikke kunne stå imod

læderknapper

Læderknapper til et igangværende projekt

Tante Grøn strikket pude Firkløver

Strikkekit til en pude fra Tante Grøn

Garn Garagen Supersoft uld

Nyt garn til en poncho

Garn Garagen Alpaka

Garn til et par nye pulsvarmere

Som du kan se, er jeg dækket ind til mange kreative dage, imens jeg glæder mig til messen i 2014 - for jeg kommer igen!

2 kommentarer :

  1. Jeg var der også. Og ja, der var rigtig meget at se på, købe og drømme om.
    Men jeg var også skuffet. Skuffet over, at der var så mange ens stande, som solgte smykker, perler, og andet til at lave smykker af.
    Jeg savnede at der var flere stande med patcwork stoffer, talte at der i år kun var 9, og tidligere har der været op mod 15-20 stykker. Men sådan er det nok bare, tiderne skifter, eller også er standene blevet for dyre!

    SvarSlet
  2. ja det er en skøn messe og jeg synes det var en god messe, der skal jo være lidt til hver smag... men synes at garnbutikkerne ikke er så gode til at lave gode messetilbud der er patchworkbutikkerne altså lidt bedre....

    SvarSlet