fredag den 11. oktober 2013

Color Craving - Produktet

Color Craving Westknits Sjal strik vendestrik

Color Craving Westknits Sjal strik vendestrik

Color Craving Westknits Sjal strik vendestrik

Color Craving Westknits Sjal strik vendestrik

Color Craving Westknits Sjal strik vendestrik

Color Craving Westknits Sjal strik vendestrik

Color Craving Westknits Sjal strik vendestrik

I dag må jeg endelig præsentere sjalet Color Craving, et Westknits design. Jeg er mere end glad og kommer til at bruge det meget! Natten til tirsdag blev jeg færdig med en almindelig aflukning af over 800 masker. Stephen West gav udover den almindelige aflukning to andre muligheder, Picot og I-Cord/hestetømme, til at lukke sjalet af med. Jeg havde I-cord/hestetømme i tankerne, da jeg gerne ville prøve noget nyt og det faktisk giver et flot finish. Men med over 800 masker til aflukning blev tanken hurtig pist bort igen og må afprøves på et mindre projekt en anden gang.
Sjalet kan bæres på forskellige måder, dog kommer jeg nok til at bruge det som du kan se på andet og tredje sidste billede.

FAKTA:
Opskrift: Stephen West fra Westknits; købt på ravelry.com
Garn: Rasmilla's Yndlingsgarn fra københavnske Rasmilla.dk; dobbelt tråd på pind 4,5
Størrelse: 80x160 cm


Her kan du læse om processen og her om garnet.

5 kommentarer :

  1. Meget flot. Dejlige farver.

    SvarSlet
  2. Meget meget smuk strik :) .... Og god farvevalg

    SvarSlet
  3. lækkert tørklæde, jeg er virkelig også begejstret for Stehven West. hans hjerne hvad mønstre angår er virkelig skøn. jeg syntes din er utrolig spædenden, farverne også. jeg tror jeg også vil strikke den med hætte til en ung mand der er sin egen.
    ja lydbånd er fantastisk , strik, noget i kruset og så lydbånd. dejligt.

    SvarSlet
  4. Åh, hvor er det fedt at se din udgave!
    Jeg har længe gået og overvejet at strikke netop Color Craving, og at læse om din udgave gør, at jeg få endnu mere lyst til at kaste mig i det!

    SvarSlet