tirsdag den 10. september 2013

Magic Yarnball Swap

I går var jeg til Strikke- og hækleklub på Huset igen, hvor vi mødes hver anden mandag. Det var en speciel aften i går, da vi skulle dele vores Magic Yarnballs. Hver af os havde en hemmelig person, som man lavede en Magic Yarnball til. I forvejen skrev vi på klubbens Facebook side, hvilke ting vi kunne lide, både af garn, farver, slik, tilbehør osv., alt til en pris fra 150-200 dkr. 
Man vidste selvfølgeligt ikke selv, hvem man fik fra, og hvad der gemte sig i de Magic Yarnballs - de skal nemlig vikles fra hinanden for at finde skatterne, der gemmer sig i dem! Jeg kan sige, at det var en spændende aften med mindre strikning og hækling, end vi plejer.

Se her to billeder fra i går taget med min iPhone:

Magic Yarnball Swap

Vi var fem piger i alt, der deltog. 
Den forreste Magic Yarnball lavede jeg; indeholdende hver 1 nøgle Drops Alpaca, Drops Delight og Bomuldsgarn fra Søstrene Grene, maskemarkører både til at klipse i/på og til at hænge på pindene, opskrifter til inspiration, en hjemmehæklet blomsterranke, en hjemmehæklet sommerfugl og en pose saltlakrids.

                  

Jeg fik denne flotte Magic Yarnball - og den raslede, når den blev rystet!

Og inde i den gemte sig disse ting:

Magic Yarnball Swap

Der var også lidt mere slik i min Magic Yarnball, men det fik jeg allerede spist i går.


Tre nøgler Drops Karisma (100 % uld) i det lækreste grøn. 
Dertil den passende Clover hæklenål - ligger så godt i hånden!


Fire knapper


To prismaer til ophæng, et flot blondebånd og to hjemmehæklede blomster på nål.


To omgangstællere og et målebånd.


Tre Dannebrog i træ, 
et Kinderæg med små bjælder (det var dét, der raslede og som gav min Magic Yarnball den perfekte runde form!) 
og to slikkepinde.

Det var sjovt - både at give og modtage - og skal bestemt prøves igen!


Ingen kommentarer :

Send en kommentar