fredag den 20. september 2013

En cardigan i vendestrik

Det var egentlig planen at give cardiganen til min mor som julegave. Jeg ombestemte mig dog, da jeg syntes min mor fortjente lidt forkælelse bare på en almindelig hverdag. Derfor fik hun den for en uge siden, da jeg var på en uges hjemmebesøg i Tyskland.

Læs her og her to indlæg, som jeg skrev tidligere om dette projekt.

Cardigan vendestrik

Cardigan vendestrik

Cardigan vendestrik

Cardigan vendestrik

                          Cardigan vendestrik

FAKTA:
Opskrift: Opskriften har jeg fået af en arbejdskollega og kan derfor ikke videregives
Størrelse: Extra large
Garn: Kauni

Det har været et spændende og nemt projekt, som strikkes i et stykke fra højre forstykke, over ærmet, ryggen, andet ærme og frem til venstre forstykke. Montering kun ved ærmerne. 

Behøver jeg at sige, at min mor blev vældig glad for det?

4 kommentarer :

  1. Hold op den er flot. Virkelig godt gået :)

    SvarSlet
  2. Den er meget flot og jeg er glad for den.

    SvarSlet
  3. Kunne du høre om man kan købe den?

    SvarSlet