onsdag den 18. september 2013

Der er altid en første gang....

  • ... til at starte med at strikke efter en engelsk opskrift
  • ... til at strikke med Rasmilla's Yndlingsgarn - lækkert garn i farverne kakao, sennep og safran
  • ... til at strikke med KnitPro og en 150 cm wire(!)
  • ... til at strikke med i en mystery knit-along (dette betyder her, at én gang i ugen, og i alt fire gange, udkommer en del af opskriften; strikkeglade mennesker fra den hele store verden strikker det sammen)
  • ... til at strikke et sjal designet af en mand - Stephen West fra Westknits


Meeeeen..... først i dag besluttede jeg mig for at deltage i Stephen West's mystery KAL, derfor er garnet kun bestilt og ikke hjemme endnu... derfor er jeg allerede en uge bagud, KAL'et startede den 13. september.

Alliiiiiigevel.... er jeg tålmodigt... prøver på det... det føles nu lidt som jul :-) For jeg kan næsten ikke vente til at få pakket garnet ud og starte på sjalet :-)


Find og køb Stephen West's mystery knit-along (= mystery KAL) hos www.ravelry.com.

God onsdag aften allesammen!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar