mandag den 19. august 2013

Opbevaring af krea-grej

I dag vil jeg vise jer, hvordan jeg opbevarer pensler, hæklenåle og strikkepinde. Mit krea-grej er pynt i sig selv på mit kreative værelse :-)


Opbevaring pensler hæklenåle strikkepinde

Jeg bruger gamle sylteglas og limer mønstret papir på. Jeg bruger Allround lim.


Opbevaring pensler hæklenåle strikkepinde

Når limen er tør, bliver den gennemsigtig. Det mønstrede papir har jeg købt hos Tiger.

Opbevaring pensler hæklenåle strikkepinde

Nu er der ikke plads til flere glas. Alt er samlet på en fin bakke, som nemt kan flyttes ved rengøring ;-)

Opbevaring pensler hæklenåle strikkepinde

Mine rundpinde er opdelt efter størrelse. Jeg har brugt en dækkeserviet af kork og malet den med akrylmaling. 


Opbevaring pensler hæklenåle strikkepinde

Jeg har syet små lommer til hver størrelse af pindene. Stoffet er af rester fra mine sofapuder og købt hos Stof og Stil.


Hvordan opbevarer du dit krea-grej?

2 kommentarer :

  1. God ide - jeg finder hele tiden på nye opbevarings måder. Har ikke fundet den rette endnu.

    SvarSlet
  2. Det er helt sikkert pynt i selv selv - utrolig fint.

    SvarSlet