onsdag den 17. juli 2013

Wake me up

Det var lidt svært at vågne efter nattevagten i dag, selvom solen skinner og det sprudler af  sommer udenfor. Det er desværre også varmt og søvnen har måske derfor ikke just været den bedste. Men efter et bad er jeg da endelig vågnet op - og ikke mindst pga. min aktuelle yndlingssang! Den høres et par gange dagligt og selvom den ikke ligefrem er fra mit yndlingsgenre såsom rock, indie og alternativ musik, hænger den bare fast i øverste etage. 

Hvad jeg kan lide ved sangen? Det er rytmen, melodien, stemmen, teksten; og så gør den mig bare så ufattelig glad hver gang jeg hører den (på trods af teksten).

Hør sangen Wake me up af Avicii her: 


Hvad synes du?

Der sker ikke alt for meget på den kreative plan lige for tiden. På trods af det håber jeg, at I hænger ved - jeg kæmper for at blive færdig med noget af det jeg har gang i i løbet af denne uge! Jeg er faktisk ved at få lidt dårlig samvittighed... Vil jo egentlig gerne snart blive færdig med tingene... 



Ingen kommentarer :

Send en kommentar