tirsdag den 2. juli 2013

Godt på vej

Jeg er godt på vej til at blive færdig med både mit aktuelle strikke- og hækleprojekt! Det er nu en dejlig fornemmelse.

babystrik cardigan

Jeg mangler kun 24 pinde af bærestykket + montering + ribkant ved åbningen og rundt om halsen. 
De helt rigtige knapper har jeg heller ikke fundet endnu. Jeg overvejer at købe nogle i karrygul, som matcher kanten. - Hvad tænker du?

hæklede african flowers

Jeg mangler kun 5 sekskanter + 1 firkant + sammenhækling. 
Jeg er spændt på, hvordan sammenhæklingen kommer til at gå; det har jeg ikke prøvet før på denne måde, men instruktionen er nu heldigvis mere end udførlig. Så mon ikke det kommer til at lykkes?

Jeg kan nu også allerede mærke det i mine hænder, at de glæder sig til næste strikkeprojekt. Det bliver årets første projekt, som skal være en julegave! Billederne undervejs bliver derfor kun close-ups, så modtageren ikke ser julegaven i sin fulde pragt inden det jul ;-) 
Glæden er denne gang også, at det bliver et strikkeprojekt i voksenstørrelse, samt bliver det spændende at følge farvespillet. Jeg vil bruge dette garn:


Mon ikke det bliver flot?



Ingen kommentarer :

Send en kommentar