lørdag den 1. juni 2013

Lørdagssyning








Lørdag eftermiddag tilbragte jeg ved symaskinen. Jeg har fået syet mine nye pudebetræk til sofaen, som jeg ville have gjort i 2 uger. Nu er de færdige, og jeg er godt tilfreds! 
Forsiden er i forskellig gule mønstre, bagsiden er ens på alle puder, nemlig grå. Jeg har før fortalt, at jeg er ret glad for farvekombinationen gul og grå, så ja, jeg er faktisk meget tilfreds! Syningen gik hurtig, da jeg valgte lynlås som lukning fra; det sparer både tid og penge! I stedet for har jeg valgt den helt nemme løsning, inderlommen som puden bliver puttet i. 
Stoffet har jeg købt hos Stof & Stil, puderne havde jeg i forvejen. 

Fortsat god weekend!

*********************************

Samstag Nachmittag habe ich an meiner Nähmaschine verbracht. Ich habe mir neue Kissenbezüge für mein Sofa genäht. Möchtest du mehr Infos über die Vorgehensweise oder die Stoffe, dann darfst du  mich mehr als gerne kontaktieren!

Schönes Wochenende! 

1 kommentar :