torsdag den 20. juni 2013

Django Unchained


Django Unchained

Jeg har længe ventet på at filmen kom ud på DVD. For godt 3 uger siden fik jeg købt og set filmen (beklager, at jeg først får skrevet om det nu!). Læs her mit tidligere indlæg om Django Unchained og min favoritsang fra filmen

Min søster roste filmen op til skyerne, ergo var mine forventninger høje... desværre alt for høje. Jeg blev faktisk lidt skuffet; jeg synes handlingen er for tynd, der sker for lidt udover alt skyderi, drab og blod. Ja, jeg ved godt, at der altid er meget blod i Tarantinos film, men jeg forventede bare mere. God er den alligevel, men ikke fantastisk; ikke en ny yndlingsfilm, selvom jeg godt kan lide historiske film. Nogen siger, at de fleste først synes godt om en film, når man ser den en anden gang, så lad mig se, om det passer (ærligt indrømmet var mine tanker et par øjeblikke også andre steder, imens jeg så filmen...).


Jeg synes, at filmen er seværdig, men jeg fortryder at have betalt 150 kr. for den! 

Har du set filmen? Hvad synes du?

Ingen kommentarer :

Send en kommentar