tirsdag den 21. maj 2013

Natprojektet

Sidste vagtuge startede jeg op på projektet, som jeg har glædet mig længe til at have i hænderne. Nu er jeg igen begyndt på en vagtuge - og fortsætter selvfølgeligt på natteprojektet.

Jeg har tidligere omtalt garnet til projektet; du kan læse indlægget her. Og du skal ej snydes for et lille close-up billede:


Mere om projektet, garnet og opskriften sidst på ugen, når jeg er færdig med det!

Jeg ønsker dig en dejlig tirsdag!

*****************************
Im Moment häkle ich an meinem 'Nachtprojekt'; diese Woche werde ich wahrscheinlich fertig werden. Und dann werde ich natürlich ein komplettes Bild zeigen und meine Meinung zu Garn, Projekt und Anleitung veröffentlichen.

Ich wünsche dir einen schönen Dienstag!

2 kommentarer :

  1. Spændende, spændende.. Jeg glæder mig til at se hvad det ender med :)

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig fint ud :)
    Glæder mig til at se mere
    Knus

    SvarSlet