mandag den 8. april 2013

Turen til Hovedstaden

Weekenden med veninderne i København indebar - som altid - også en shoppetur. Der er så mange fine, individuelle og specielle butikker, som ikke findes ved Vestkysten. 
Og det her fik jeg købt:






Kortene har jeg købt hos BOB NOON shop and studio på Vesterbro. 
Bag BOB NOON står 5 kvindelige kunstnere og designer. 
Mine kort er fra Anna Jacobina Jacobsen.
Kortene vil pynte stuevæggen - desværre ikke glæde andres postkasser. Jeg er fascineret af illustrationernes enkelthed; deres eventyrlige, men også mørke udtryk.




Kopperne fra Bloomingville har jeg købt i én af yndlingsbutikkerne i København, nemlig PLINT på Strøget. Mønsteret og farverne er en flot kombi!




En grå neglelak manglede jeg da også i samlingen.



Ellers bød weekenden på en tur i DR Byen. Ja, det er godt med at have kontakter :-) En ven er journalist hos DR. Vi har set mange hemmelige steder bag bygningens mure - meget interessant! Desværre fik pigerne og jeg ikke lov til at hilse på Mads & Monopolet fra P3...

En lille bytur med lækre, billige cocktails og en visit på dansegulvet gik vi heller ikke glip af. 

Søndagen bød på udflugten til LOUISIANA, som I kunne læse om i forrige indlæg.

Hjemturen til Vestkysten nød jeg med Rasmus Walters nye album "Lige her, lige nu" i ørene. Manden laver ikke kun god musik, han ser endda ret så lækker ud!


Absolut yndlingssang fra albummet!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar