fredag den 12. april 2013

Tidligere projekter

En 'lille' collage af noget af det jeg har produceret indtil videre. Mange fik jeg desværre ikke taget et billede af, før de blev givet væk som gave. Det skal ikke ske igen!

Eine 'kleine' Collage über einige der Dinge, die ich bis jetzt produziert habe. Von vielen habe ich leider kein Bild gemacht, bevor ich sie als Geschenk weggegeben habe. Das wird nicht noch einmal passieren!




Fra øverst til venstre til nederst til højre:

Hæklet julepynt fra Drops; Strikket bluse fra en strikkebog jeg ikke kan huske navn på; DIY på pudebetræk, stof købt hos Stof og Stil; Re-Design af stol og fodskammel, som blev købt i genbrug, stof købt i Ghana/Vestafrika og Stof 2000; Re-Design af mini-snapseskab fra familiens feriehus; Hæklet vimpelranke fra Karen Klarbæks blog; Hæklet abe fra Pralerier; Hæklet babuskadukke fra Tusindfryd; Strikkede strømper fra Drops; Strikket hue fra Drops, strikket halsedisse er en DIY; Strikket  halsedisse er fra bladet Kreativ Strik Nr. 14/2011; Hæklet kurv er fundet hos Camilla; Strikkede Håndledsvarmer fra hæfter, som kom med ugeblade (kan ikke huske, hvilke det var); hæklet tekandevarmer fundet hos lutter idyl; DIY på hæklet pølle; igen blusen fra øverst til venstre; Hæklede knopper til kommodeskuffer fra bogen 'Homemade'; Hæklet sjal af oldemorsfirkanter fra en strikke-/hæklebog jeg ikke husker navn på; Hæklet hue fra Sidsel Sangild; Produkt af en hækletest; Strikket sjal i gotisk-vindue-hulmønster; Hæklet poncho fra hvadbiertaenker; DIY på en sleeve til min MacBook Air

2 kommentarer :

  1. Rigtig fine sokker, du har strikket. Og alle de andre søde ting, du laver. Måske har du lyst at kikke på min blog: http://www.grymerspalet.blogspot.com/



    SvarSlet