tirsdag den 23. april 2013

Stinne Holm

Jeg faldt lige over Stinne Holms hjemmeside og jeg vil gerne dele hendes kunst med jer!

Stinne Holm er Guldsmed og smykkedesigner. Hun laver de mest fantastiske ringe, halskæder og øreringe. Normalt er jeg ikke typen, der går med ringe, men hendes er i den grad enkle, smalle og med kant, at jeg næsten ville have det svært ved at vælge! Stinne Holms øreringe er også helt fantastiske - og øreringe kan en kvinde vel ikke have nok af? Min samling består mest af øreringe fra rejser i udviklingslande, så et par designerstykker imellem ville vel ikke skade?

Desværre forhandles Stinne Holms smykker kun i hendes egen butik på Nørrebro i København og åbningstiderne er ret så upraktiske for en vestjyde på weekendbesøg i Hovedstaden... Men mon ikke jeg en dag får lettet min pengepung hos Stinne Holm?

Lige en *lille* billedrække af de smykker jeg godt kunne tænke mig af Stinne Holm. Hun arbejder med enten 18 karat Guld eller oxideret sølv - som jeg synes giver et helt særligt udtryk!





Jeg beklager billedkvaliteten. Du kan finde Stinne Holms hjemmeside her.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar