onsdag den 17. april 2013

Status Quo og Give Away

I dag har bebakrea eksisteret i 11 dage!

Siden den 07. april og indtil nu har min blog

  • haft 1856 sidevisninger
  • haft besøg fra følgende lande: Danmark, Tyskland, USA, Norge, Sverige, Færøerne, Island, Holland, Bulgarien, Grønland, Thailand, Frankrig og Tanzania
  • fået 6 faste læsere gennem Google Friend Connect
  • fået 4 Facebook Shares
  • 12 indlæg

Desuden er jeg selvfølgeligt rigtig glad og taknemmelig for de mennesker,
  • som allerede deler min blog på deres facebook profil
  • som allerede er blevet faste læsere på min blog - enten via Google Friend Connect (= *Tilmed dig dette website*), eller (som det tidligere var muligt) via egen email.

For at gøre mere opmærksom på bebakrea og for at få flere kommentarer, Facebookdelinger og ikke mindst faste læsere, har jeg nu denne DIY til jer som

GIVE AWAY!

Giveaway


Reglerne til min Give Away er enkle: alle kan deltage. Den 07. maj 2013 kl. 20 trækker jeg vinderen og annoncerer vedkommende her på min blog.

Det du skal gøre for at deltage:
1 lod: Skriv en kommentar til dette indlæg og husk at angive din email adresse.

2 lodder: Skriv en kommentar til dette indlæg og husk at angive din email adresse. Derudover skal du dele dette indlæg ENTEN på din facebook profil (se nederst under dette indlæg), eller skrive et indlæg på din egen blog om min Give Away og linke til den. Du må gerne låne mit billede til det! Til sidst tilmelde dig som fast læser hos Bloglovin.

OBS: Det er ikke længere muligt at tilmelde sig min blog via email eller Google Friend Connect. Jeg er en meget nysgerrig person og vil gerne have et overblik over, hvem og især hvor mange faste læsere jeg har. Derfor: Er du allerede tilmeldt via email eller Google Friend Connect, så skift til Bloglovin. Det er ganske gratis!

***********************************************************************************************

Heute hat bebakrea 11 Tage existiert!

Seit dem 07. April und bis jetzt hat mein Blog
  • 1856 Seitenabrufe gehabt
  • Besuch von folgenden Ländern gehabt: Dänemark, Deutschland, USA, Faeroe Islands, Island, Holland, Frankreich, Bulgarien, Norwegen, Schweden, Grönland, Thailand, Tanzania
  • 6 feste Leser durch Google Friend Connect bekommen
  • 4 Facebook Shares bekommen
  • 12 Einträge

Ausserdem bin ich natürlich sehr glücklich über und dankbar für die Personen,
  • die bereits meinen Blog auf deren Facebook Profil geteilt haben
  • die bereits feste Leser auf meinem Blog geworden sind - entweder durch Google Friend Connect (= *Tilmeld dig dette website*), eller (som det tidligere var muligt) via eigener email.
Um noch mehr Leute auf bebakrea aufmerksam zu machen und um noch mehr Kommentare, Facebook Shares und insbesondere feste Leser zu bekommen, habe ich nun diesen DIY für euch als

GIVE AWAY!
(siehe Bild und Beschreibung weiter oben)

Die Regeln für meinen Give Away sind einfach: Alle können daran teilnehmen. Den 07. Mai 2013 um 20 Uhr ziehe ich den Gewinner und gebe ihn/sie hier bekannt.

Um teilzunehmen musst du:
1 Los: Schreibe einen Kommentar zu meinem Eintrag und denk daran deine emailadresse anzugeben.

2 Lose: Schreibe einen Kommentar zu meinem Eintrag und denk daran deine emailadresse anzugeben. Dazu musst du entweder diesen Eintrag auf deinem Facebook Profil teilen (siehe unten unter diesem Eintrag), oder schreibe einen Eintrag auf deinem eigenen Blog - über meinen Give Away und linke zurück zu meinem Blog. Du darfst dafür mein Bild kopieren! Zum Schluss musst du dich als festen Leser anmelden - bei Bloglovin.

ACHTUNG: Es ist nicht mehr möglich, sich per email oder Google Friend Connect als festen Leser anzumelden. Ich bin ein sehr neugieriger Mensch und möchte gerne einen ûberblick darüber haben, wer und besonders wie viele feste Leser ich habe. Deshalb: Bist du bereits durch deine email als fester Leser angemeldet, dann wechsle zu Bloglovin. Das ist absolut kostenfrei!

6 kommentarer :

  1. Hej Rebecca
    Jeg deltager gerne og har dig på bloglovin'
    Jeg linker til din blog ... Lidt senere på dagen ( kan nemlig ikke hitte udad det fra ipaden) håber det er ok ??
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. De er helt i orden Marianne, og dejligt, at du vil være med :-) Du må have en skøn dag!

      Slet
    2. Så fik jeg linket :)
      go weekend til dig :)

      Slet
    3. Super, tak og god weekend også til dig!

      Slet
  2. Så fin give Away! Vil gerne være med med 1 lod! Kh Charlotte

    Så også min give Away, måske du har lyst til at være med på: http://bycgundersen.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Så fandt jeg lige din blog :) Jeg vil gerne være med, med et lod :)

    SvarSlet