fredag den 19. april 2013

Nattens hemmeligheder finder lys

Forleden nat skrev jeg et indlæg om hemmeligheder om natten. Du kan finde indlægget HER. Nu kan jeg fortælle jer, at hemmelighederne har fundet dagens lys!

Jeg eksperimenterede lidt til en Giveaway til bloggen. Der blev afprøvet farvesammensætninger, mønstre og størrelser. Jeg ville give lysene lidt *ekstra*, lidt mere end simple stangmasker - selvom det også er flot! Derudover ville jeg have lysene i flere farver - det bliver forår og vi kan ikke have farver nok :-) 


Det blev dog ikke disse to på dette billede, dog nogle lignende, mere i retrostilen. 

Hæklet lysestage
Stangmaskerne er hæklet med nål 2,5; mønstrene med nål 3; Materiale: Bomuld

Du kan finde min Giveaway lige HER. Det er ganske enkelt og gratis at deltage - og det ville gøre mig SÅ glad, hvis du vælger at være med!

Derudover vil jeg minde mine faste læsere om at skifte til Bloglovin (klik på den flotte kvindefigur i højre side). Google Friend Connect eksisterer snart ikke længere - og jeg vil nødig miste jer :-)

******************************************

Vor ein paar Nächten schrieb ich einen Eintrag über nächtliche Geheimnisse. Diesen Eintrag findest du HIER. Endlich kann ich berichten, dass die Geheimnisse das Tageslicht gefunden haben!

Ich experimentierte ein wenig für meinen Giveaway für meinen Blog. Farbzusammenstellungen, Muster und Grössen wurden ausprobiert. Ich wollte meinen Lichtern etwas *besonderes* gegen, etwas mehr als einfache Stangmaschen, obwohl diese auch ein schönes Resultat geben. Mit mehreren Farben wollte ich auch arbeiten - wir haben Frühling und brauchen Farben :-) Es wurden jedoch nicht diese zwei auf dem Bild, sondern zwei ähnliche, mehr im Retrostil. 

Du findest meinen Giveaway genau HIER. Es ist ganz einfach und gratis daran teilzunehmen - und es würde mich SO glücklich machen, wenn du dabei sein möchtest!

Ausserdem möchte ich meine festen Leser daran erinnern: Meldet euch bei Bloglovin an (die schöne Frauenfigur auf der rechten Seite), werde dort ein fester Leser meines Blogs :-)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar