tirsdag den 16. april 2013

Morgenvækning

I morges blev jeg vækket af postbuddet - og se her, hvad hun kom med!

Det er noget af det lækreste strømpegarn jeg indtil videre har haft i hænderne; arwetta classic fra Filcolana, 80% merinould, 20% nylon. Og det bedste: det findes i et væld af farver!

Jeg bestilte garnet hos Garn10. Hun havde den bedste pris, ingen porto og endda lagt lidt tirsdagsslik med i pakken! Jeg er en glad kvinde :-) Derfra skal jeg klart bestille igen!

Hvad jeg hovedsageligt vil bruge garnet til (nemlig ikke strømper), får du at se i et senere indlæg!

Jeg ønsker jer en skøn dag allesammen!

Arwetta Classic

2 kommentarer :

  1. Hej Rebecca
    Kom tilfældigt forbi via FB strik ....
    Bliver hængende og følger med :)
    - spændende hvad du finder på med det lækre garn
    Kh
    Ps. Tak for linket til garn 10 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt Marianne! Du skal også være velkommen til at blive fast læser på min blog :-) Du må have en god dag!

      Slet