søndag den 21. april 2013

iPhone Cover

De sidste par dage har jeg prøvet lidt frem og tilbage med at lave en DIY på en iPhone Cover. Jeg ved godt, at der allerede findes opskrifter ude i blogland, men det syntes jeg alligevel ville være for nemt. Jeg har også haft eksperimenteret med flerfarvehækling og Fair Isle teknikken, som jeg helt bestemt skal prøve mere af. Indtil videre har jeg kun gjort det med fastmasker, stangmaskerne skal også prøves af. 

Det her er første eksemplar - og det næste startes med nu! 

iPhone Cover
Hæklet i bomuld på nål 3.

iPhone Cover


Vil du gerne have et lignende Cover til din Smartphone, så må du mere end gerne kontakte mig. Vi kan aftale nærmere over email, også om designet.

*****************************************

Die letzten paar Tage habe ich experimentiert - und endlich kommt dieses iPhone Cover dabei heraus. Es ist meine eigene Anleitung, obwohl es bereits Anleitungen im world wide web gibt - jedoch nicht herausfordernd genug! Ausserdem habe ich damit experimentiert mit mehreren Farben gleichzeitig zu häkeln - und ich habe bereits eine Menge neue Ideen  für andere Designs. 

Möchtest du gerne ein ähnliches Cover für dein Smartphone besitzen, dann Kontakte mich bitte. Per email können wir genaueres absprechen, auch über das Design.



Remember my Give away HERE!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar