tirsdag den 16. april 2013

Bliv eller forbliv fast læser

Kære gæst og læser på min blog,

tak, fordi du er kommet forbi :-) Jeg ville bliver super glad, hvis du vælger at blive fast læser på min blog. Dette betyder, at du automatisk får besked om nye indlæg på min blog. Derudover har jeg glæden af at se, hvor mange mennesker, der følger mine skriblerier! 
Det eneste du skal gøre, er at klikke på Bloglovin symbolet. Er du ikke medlem af bloglovin.com endnu, koster det intet at blive det. 

Jeg har lige læst på en anden blog, at Google Reader og derved Google Friend Connect lukker ned til sommer - derfor er det meget vigtig for mig og jer, som allerede følger min blog via dette forum: Indskriv jer på Bloglovin, så bliver jeg glad :-)

Sidst på ugen sletter jeg Google Friend Connect (= "Tilmeld dig dette website") på min blog.
Undskyld besværet!

God aften til jer allesammen!

*****************************

Lieber Gast und Leser hier auf meinem Blog,

danke, dass du vorbei schaust :-) Ich würde mich sehr darüber freuen, wenn du einer meiner festen Leser werden möchtest. Dies bedeutet, dass du automatisch einen Bescheid bekommst, wenn ich einen neuen Eintrag herausgebe. Ausserdem habe ich die Freude die Anzahl meiner festen Leser meiner Schreibereien zu verfolgen!
Das einzigste, was du machen musst: Drücke auf das Bloglovin Symbol. Bist du noch nicht Mitglied bei bloglovin.com, ist es gratis es zu werden.

Ich habe gerade auf einem anderen Blog gelesen, dass Google Reader und somit Google Friend Connect zum Sommer schliesst - deshalb ist es wichtig für mich und für euch, die bereits meinen Blog verfolgen: Werdet Mitglied bei Bloglovin und dadurch feste Leser auf meinem Blog, dann werde ich glücklich :-)

Am Ende der Woche werde ich Google Friend Connect (= "Tilmeld dig dette website") von meinem Blog löschen. 
Ich bitte um Entschuldigung wegen des Durcheinanders!

Ich wünsche euch allen einen schönen Abend!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar