søndag den 7. april 2013

3, 2, 1 .... TA DAAAA!!!

Med spænding ser jeg frem til et aktivt blogliv! 

Eftersom jeg i et stykke tid har fulgt med i flere blogs (både de kreative og dem om hverdagslivet) og efter 2 veninder i weekenden opfordrede mig til at oprette min egen blog - er min blog finally født! Nu bliver det spændende, hvordan bloggen udvikler sig :-)
Tanken er på nuværende tidspunkt, at jeg delagtiggør mine kreative processer, projekter og produkter på bloggen - og måske med tiden selv udvikle kreative produkter. 

Jeg vil også dele andre musiske/æstetiske/kulturelle oplevelser - om det nu er et musikklip fra Youtube, eller 'reklame' til en film eller andet. Måske kommer også hist og pist madopskrifter frem - madlavning lever vel også af kreativitet?


Jeg håber på at få faste læsere med tiden, og jeg vil selvfølgelig altid glæde mig til ris og ros i kommentarfelterne (eller per email).

God nat allesammen!


Ingen kommentarer :

Send en kommentar